Site Overlay

 

 

ARIKETAK FISIKOAK

 

Ariketa fisikoa bizitza osasuntsu baten oinarria da. Horregatik komenigarria da gutxienez bitan edo hirutan praktikatzea gorputzak forma galdu ez dadin. Hona hemen 8 ariketa lagundu zaituzkeena zure forma fisiko hobetu edo mantentzeko.

 

1- Abdominalak: 

Abdominalak oso ariketa ona da sabeleko zonaldea indartzeko. Ariketa hau modu askotan egin daitezke, baina hemen, efektibo eta arruntena egingo dugu. Lurrean jarri buruz gora eta eskuak buruan jarriz, eta bularra gorantz mugitu sabelan indarra egiten ari garela notatu arte. Gomendio hoberena, burutik ahalik eta gutxien tiratzea da, bestela, lepoko arazoak izan ditzakegu etorkizunean.

 

2- Sentadillak:

Sentadilak hanketako ariketik oberenetakoa da koadrizeps, gluteo eta aduktoreak indartzeko. Bi modutan egin daitezke, pisuarekin edo gabe. Ez badaukagu indar askorik, gomendagarriena pisurik gabe hastea, da geroago pisua gehitzen joan gaitezkeelako.

 

3- Flexio eta flexio egokituak:

Flexioak ariketa bikaina da pektoral zonalde eta sorbaldak lantzeko. Sentadiletan bezala, egiteko mi modu daude indarraren arabera. Flexio normalak, belaunak lurra ikutu gabe, eta egokituak belaunak lurrean. Entrenatzen hasi zara, gomendatzen zaitugu egokituekin hastea, askoz errazago egingo baitzaitu.

4- Plantxa:

Plantxa, abdominalak eta sorbaldak indartzeko ariketa da. Oso erraz egin daiteken ariketa da, buruz bera jarri eta jarraian bi ukalondoekin posizio ia horizontal batean mantendu. Gomendatzen duguna kasu honetan zerbait biguna jartzea ukalondoen azpian lurra soilik mina emanten baitu.

5- Flexio Alemanak:

Flexio Alemanak flexio arrunten deribazio bat da. Askoz gogorragoak dira, esfortzu aldetik oso exigenteak baitira. Ariketa hau egiteko, flexio normal baten ondoren, altxa, eta salto bat egin bertan. Modu honetan, ez dugu soilik pektoralak eta sorbaldak landuko, kuadrizepsa eta ipurmaisailak ere landuko ditugu. Gomendatu dezakeguna ariketa hauetan, hasieran frekuentzia bajuarekin egitea. Gaizki eginez gero, mina hartu dezakegu.

 

6- Zubia:

Bizkarreko arazoak dituen edo sahiestu nahi dituen pertsonarentzako ariketa oso egokia da. Modu sinple batean, lunbarrak landuku ditugu bizkarreko arazoetaz kenduz edo sahiestuz. Egin behar den bakarra, buruz gora jarri eta ipurdia altxatzea da ahal dugun altuen. Eman dezakegun gomendioa, denbora asko ez egotea da. Bestela, efektu kontrarioa sor ditzake.

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies
Hizkuntza aldatu »